וואלה, פרסום.

עסק שרוצה להצליח חייב לבצע מספר דברים, אחד מהם ואולי החשוב מכל, הינו שיווק ופרסום.

בעידן של היום הפרסום החזק ביותר עובר דרך המדיה החברתית והתקשורתית, הן באינטרנט והן בטלויזיה.

עולם הנייר מתחיל להיעלם ולצאת ממשחק הפרסום, בעיקר במדינות המפותחות.

לשם בדיוק אתם צריכים לכוון את הפרסום שלכם, נכון יתכן שאתם תפרסמו כמו כולם ולא ירגישו בכם, אבל המציאות אומרת אחרת.

אז איפה מתחילים?

קודם כל יש לבחון לאיזה קהל אתם פונים, אחרי שבחרתם יהיה לכם קל יותר לברור את הערוצים.

הפעם נתמקד ב2 עסקים רגילים המוכרים מוצר ושירות להמונים.

עסקים אלה יכולים לפרסם למשל באתר YNET או וואלה, אתרים אלה משרתים קהל אדיר של לקוחות בכל מדינת ישראל, פרסום באתרים אלו כנראה יחשף ליותר ממליון איש בטווח הקצר מה שיכול להביא לכם הכנסה יפה מאד.

אתרים אלו אינם זולים לפרסום, ולא סתם, היקף התנועה בהם ענק ומכיל סגנונות רבים של לקוחות, מגיל 10 ועד גיל 100(למי שהגיע).

לכן יש לבחון היטב את המצב הכספי של העסק להכיל בפרסום כזה.

ברור לכולם שפרסום באתר וואלה או אחרים בסדר גודל כזה יכול להקפיץ עסק קטן בכמה רמות בתוך זמן קצר.

חישבו היטב לפני המהלך, נסו להוריד את המחיר ככל שניתן או שלמו פר קליקים לבנר שלכם, עסקה כזו למרות הסיכון יכולה לתרום רבות לעסק.

הכי חשוב וודאו שהפרסום באתרים הנ"ל אכן מתאימים לסגנון העסק שלכם והשירות שאתם נותנים, בחירה שגויה תביא להכנסות נמוכות והוצאות פרסום גדולות.

ישנם אנשים שחושבים שלא צריך לפרסם את העסק, הוא כבר יצמח לאט לאט...

ממש לא נכון,, עסק חייב שישווקו אותו ויפרסמו אותו כל הזמן,

במיוחד עסקים קטנים שרק התחילו, הן הכי רגישים וחייבים הכנסה מהירה.

אז וואלה... צאו מהמחשבה שהכל יבוא לבד ותתחילו לחשוב איך לפרסם את עסקכם בדרך היעילה ביותר.

זכרו: בשביל לנצח לפעמים צריך לקחת סיכונים.

 

 

בכבוד רב,

סמארטבי הנהלת חשבונות חכמה.